tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.425.80.47
Categorii
Categorii

Informatica pentru gimnaziu, culegere de probleme (Pascal/C++) Rasfoieste

Informatica pentru gimnaziu, culegere de probleme (Pascal/C++)
Editura: L&S Info-mat
Autor(i) Doru Popescu Anastasiu
Categoria: EducativAuxiliare scolare Clasa a-V-aInformatica si TIC
ISBN: 978-973-7658-32-6
Cod produs: Infomat-008
Disponibilitate: Indisponibil
Format: 165x235
Nr Pagini: 256
Discount: 5%
Economisiti: 1,25 Lei
25,00 Lei
23,75 Lei

+ -
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Informatica pentru gimnaziu, culegere de probleme (Pascal/C++)

EDITIA A II-A, REVIZUITA SI ADAUGITA Cartea de fata contine toate problemele propuse in manualele de gimnaziu, scrise de acelasi autor. Aceste probleme sunt rezolvate in totalitate prin programe scrise in limbajele Pascal si C++. La fiecare capitol dupa problemele rezolvate se afla probleme propuse, fara solutie, dar care se pot rezolva in mod asemanator cu cele rezolvate. Am introdus aceste probleme pentru ca elevii sa-si poata verifica cunostintele dobandite, dupa parcurgerea solutiilor din fiecare capitol. Ultimul capitol contine probleme date la diverse concursuri de informatica in anii 2008-2012, majoritatea acestora fiind propuse de autor. Formatul enunturilor acestor probleme este cel de la concursuri, pentru a obisnui elevii cu acest tip de prezentare. Toate programele din carte au fost verificate cu ajutorul mediilor Borland Pascal si Borland C, pentru scrierea lor adoptandu-se acelasi stil de programare. Caracteristica principala a acestor programe este de a utiliza un numar cat mai mic de cunostinte de limbaj (Pascal, C++), in felul acesta usurand modul de transpunere a unui algoritm intr-un program. Culegerea aceasta va usura mult munca la clasa atat profesorului, cat si elevului, tinand seama de numarul redus de ore pentru disciplina informatica. Elevul avand multe modele de programe, cu idei diverse, are creat cadrul optim de dezvoltare mai rapida a gandirii algoritmice, atat de utila in multe domenii. "Sper ca prin aceasta aparitie editoriala, numarul elevilor care vor sa se pregateasca in acest domeniu sa creasca. Totodata imi doresc ca din randul lor sa se ridice cat mai multi, care sa participe la concursuri de informatica si sa obtina rezultate pe masura pregatiri lor."Doru Popescu Anastasiu

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare
Recent adaugate
-15%
Povesti de neuitat - litere de tipar
8,00 Lei
6,80 Lei
-15%
Ispravile lui Pacala
10,50 Lei
8,93 Lei
-15%
Invatam tabla adunarii si tabla scaderii
8,00 Lei
6,80 Lei
-15%
Invatam cuvinte magice
8,00 Lei
6,80 Lei
-15%
Creta fermecata
10,00 Lei
8,50 Lei