În comunicare avem o regulă de bază: nu există oameni dificili, există numai oameni cu care trebuie să învățăm cum să ne purtăm.
Autoarea acestei cărți ne ajută să identificăm tipurile de persoane dificile, ne propune modalități de soluționare a conflictelor și ne arată cum să ne adaptăm stării de spirit a persoanelor din jur. Iar în final vom ști să ne rezolvăm conflictele cu așa-zișii „oameni-problemă“.
Te poÈ›i întâlni cu oameni dificili la orice pas: bolnavi închipuiÈ›i, sabotori, bârfitori, „bombe cu ceas“, zeÂfleÂÂmitori… Să îi ocoleÈ™ti nu este întotdeauna o soluÈ›ie. Roberta Cava îți propune câteva abilități de comunicare cu ajutorul cărora vei putea face față cu brio oricărui astfel de om: parafrazarea, feedbackul, cunoaÈ™terea limbajului nonverbal, ascultarea È™i tehÂnica discului stricat.
ÃŽn această ediÈ›ie a cărÈ›ii, Roberta Cava a adăugat noi idei È™i strategii referitoare la probleme precum bullying-ul la locul de muncă, demotivarea È™i conÂflicÂtele de personalitate. Autoarea prezintă numeÂroase dificultăți care pot apărea la serviciu È™i metode eficiente de a le rezolva, pentru ca relaÈ›iile dintre È™efi, colegi È™i clienÈ›i să fie cât mai armonioase.
Spune-ti opinia
Numele tau:
Opinia ta:Notă: Codul HTML este citit ca si text!